Friday, February 17, 2017

Quick Update: Gunung Pulai, Kedah

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


   



Mencintaimu tidak mengenal titik. 

Bukankah pernah aku kata,

cinta ni kadangkala ekspresinya bukan pada bicara, 
boleh jadi hanya dari pandangan mata, 
bahasa kerisauan terpancar dari jiwa. 

Boleh jadi juga pada perbuatan, 

kiasan gurauan serta mungkin disandarkan pada beberapa pengorbanan.

Mencintaimu membuat aku menjadi bukan aku. 

Seperti menduga ketakutanku 

hanya kerana ingin menyelami setiap satu kesukaanmu. 
Seperti banyaknya yang memang sengaja aku simpan. 
Kisah dan perasaan yang tak terungkapkan, 
bertiup tak berarah, berarah ke ketiadaan. 

Ini cara aku mencintaimu. 

Dalam diam cuba mengerti, 
dalam perhati cuba mendalami. 






17 February 2017 
Gunung Pulai, Kedah

No comments: