Friday, May 6, 2016

Accounting, Business, Economic Student Conference

30 April 2016

This week UUM or to be exact di school of business buat program few days, accounting business economic student conference. Jadinya, aku terlibat sebab pengaruh siapa eh, entah Tasya ke Sadiqah. Aku pun lupa. Programnya lebih dari sehari, tu yang aku malas nak join. 😂 Tapi pegi jugaklah, since ada masa free sikit


Empat-empat orang ni budak pandai-pandai weh, tak tau kenapa aku sesat sini 
Progam ni siap ada dinner sekali, jadi berbaloi lah kot.. 😄 Ini je part paling penting dalam setiap program selain daripada baju free. hhahaha


Sadiqah, Natasya, Anis, dan Lina


So far so good. Apa yang good jangan tanya aku, aku pun tak pasti apa sebenarnya program ni. Aku share ni pun sebab kitorg jarang pergi program-program school ke apa ke. 😂

til then,
xoxo

No comments: